Pages

Thursday, April 19, 2012

Masuk Paper Bro

Waaah,macam x percaya pulak member aku masuk paper minggu nih.Member yang aku maksudkan ni adalah admin "LAN"blogspot.Meh aku cerita serba sedikit tentang dye nih.Lan antara salah seorang member aku yang agak fanatik kat action2 figure ni.Boleh katakan every sem dye akan beli 2 atau 3 action figure.antara favorite action figure yang dye suka sangat kumpul adalah Kamen Rider.Kalo tengok koleksi dye boleh mencecah hingga 5k-10k.Bukan setakat kumpul action figure,dye ni pown kaki Gitar.Hari2 main gitar.tapi x lah 24 hours.so kalo korang nak belajar basic lagu.belajarlah dengan dye.huhuhu..

KOSMO ( 18/4/2012)
p/s :-Dalam beberapa hari nih,Lan mengalami sakit sendi di bahagian belakang dye.Aku doakan moga dye sembuh dengan cepat,dan boleh meneruskan study dye di UiTM shah Alam. Fighting!!

2 comments:

  1. Oit spe soh post sal aku? Haha, blog aku lanceundergraduate.blogspot ar. Lance's stuff, promote blog sket :p

    ReplyDelete
  2. opss sorry,nanti aku tolong promote kan.. ;-)

    ReplyDelete