Pages

Friday, April 6, 2012

Coklat favourite aku.

Bercakap tentang coklat,semua orang mesti ade coklat favourite korang masing-masing,aku pown same. x kira dari usia muda hingga tua.Hampir majoriti daripada manusia di muka bumi ni suka makan coklat.

Ini adalah senarai coklat all time fav aku dan mungkin jugak all time fav korang.


1.Cadbury Dairy Milk Hazelnut.   
Mengimbau kembali zaman aku time kecik-kecik dulu.
Cadbury Dairy Milk Hazelnut



2.Nutella Hazelnut Spread
  Sape x suke nutella,makan dengan  roti bakar
  pastu campur dengan ais-cream vanilla sedap giler.
Nutella Hazelnut Spread


3 .Ferrero Rocher
  Hazelnut lagi..,yup hazelnut da best.
  Walaupun kecil tapi sekali korang try mesti nak lagi.
  (sesuai untuk wat hadiah kepada yang teristimewa)
Ferrero Rocher

4.Kit-Kat Chunky
  Cokelat ni ak slalu beli bile pegi seven eleven.
Kit-Kat Chunky


5.Cadbury BOOST
  Nilah yang paling latest dan korang mesti try rase cokelat nih.
  Serius sedap.!!
 
Cadbury BOOST






3 comments:

  1. daus! teruja tak dapat komen? waaaaa... best kan? jemputlah ke blog aku pulak.. hehehe..

    ReplyDelete
  2. best2..bru nak blaja ckit2.tolonglah promote blog bru ak nih huhuhu :)

    ReplyDelete