Pages

Monday, April 16, 2012

Assignment oh assignment

Waahh banyak giler assignment ..!!

Oh tuhan kenapalah banyak giler assigment sem ni,al-maklumlah tahun akhir katakan.aku ingat sem-sem last macam nih boleh la rilex2 cikit sbb x banyak kelas.but,instead of x banyak kelas,assigment pulak banyak.untuk minor aku industrial design ,aku diwajibkan untuk wat sketches bukan 10 dan bukan 20 helai tapi 60 helai minima.banyak siot.Untuk Major coporate pulak,aku kena wat design.at least 3000 word..

Car interior design
lebih kurang macam ni la sketches yang lecturer aku nak bukan 20 tapi 60 helai..

Baru cadang nak jalan-jalan cuti mid term minggu depan.pegi pangkor ke,pegi mandi air terjun ker kan best.Tapi nak wat macam maner,hurmm..dah lumrah hidup sebagai student.Ape-ape pown, i'll try my best to get a good pointer this sem.1,2,3 FIGHTING..!!

takut x??





No comments:

Post a Comment